A continuació us propose aquestos tres jocs per tal d'avaluar en quina mesura heu comprés els continguts proposats en aquesta Unitat Didàctica.
1) Reflexioneu sobre els següents enunciats i marqueu si són vertaders o falsos:
Vertader o fals?
2) A continuació uniu les definicions amb les categories amb les quals pertanyen. Preneu-vos els temps que us faça falta ja que no hi ha límit.
Aproximacions musicals
3) Per últim, completeu els buits amb les paraules escaients. Hi ha un buit per cada paraula. Molta sort!
Autoavaluació
L'ésser humà és, sens dubte, un ésser essencialment musical. De fet, aquesta capacitat ens diferencia de la resta d'animals. Ara bé, malgrat que tots sabem què és, som capaços de definir-la?
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
L'origen del concepte "música". Un paradigma diferent
Fins ací hem vist diverses definicions d'aquest concepte, tot tenint en compte diferents punts de vista així com la utilitat metodològi...
-
Tenint en compte que aquesta unitat es desenvolupa en el context dels Ensenyaments Professionals de música amb alumnes que tenen, com a nor...
-
Ja hem definit el concepte "música" des de diferents punts de vista: des de la categoria del gust, des del vessant cientificomate...
-
Altra forma molt comuna de descriure el concepte “música” és emprant termes cientificomatemàtics que fan referència als aspectes acústics d...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada